Home Pytania pacjentów
Odpowiedzi na pytania pacjentów
title Filter     Wyświetl: 
# Tytuł artykułu Odsłony
21 Wyjeżdżam do Chorwacji czy musze mieć ze sobą Kartę Europejskiego Ubezpieczenia Zdrowotnego(EKUZ)? 12
22 Czy zlecenia dotyczące aparatu słuchowego i wkładki usznej muszą być wystawione na odrębnych zleceniach? 11
23 Jakie dokumenty musi przedstawić osoba starająca się o dofinansowanie do dwóch aparatów słuchowych? 11
24 Moja karta zaopatrzenia comiesięcznego straciła ważność czy dostanę nową 11
25 W jaki sposób funkcjonuje EKUZ? Gdzie mogę uzyskać informacje o tym, jakie świadczenia są finansowane z karty w poszczególnych państwach? 11
26 Kończę studia, nie mam jeszcze pracy, muszę skorzystać z porady lekarza czy muszę płacić? 11
27 Gdzie i w jakich godzinach mogę złożyć wniosek o wydanie PIN do ZIP, i czy muszę to zrobić osobiście? 10
28 Gdzie można uzyskać informacje o tym jakie świadczenia są finansowane w poszczególnych państwach? 10
29 Czy za EKUZ się płaci? 10
30 Jakie dokumenty są podstawą do uzyskania karty? 10
31 Gdzie można uzyskać Europejska Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego? 10
32 Co to jest Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) 9
33 W których krajach obowiązuje Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) 9
34 Czy Kartę trzeba odebrać osobiście? 8
35 Jestem ubezpieczony, płacę składkę na ubezpieczenie zdrowotne. Czy w sytuacji gdy nie zabiorę karty EKUZ lub ją zgubię, nie będę miał żadnych szans na zwrot kosztów leczenia jeśli dojdzie, np. do wypadku na stoku? 7
36 Gdy pacjent już się zarejestrował, jak może zalogować się do systemu ZIP? 7
37 Co mam zrobić żeby obejrzeć swoją historię leczenia? 6
38 Gdzie można uzyskać informację o placówkach, które posiadają kontrakt z NFZ? 6
 
«PoczątekPoprzednia12NastępnaOstatnie»
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL