Artykuł archiwalny nr: 9585 z dnia 16 stycznia 2013Drukuj
KOMUNIKAT DLA ŚWIADCZENIODAWCÓW
W SPRAWIE ZASAD WPROWADZANIA ZMIAN DO UMÓW – PERSONEL, HARMONOGRAM
CZASU PRACY, MIEJSCA REALIZACJI ŚWIADCZEŃ, INNE
Zgodnie z przepisami Ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej stanowiących załącznik do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 maja 2008 roku( Dz.U.2008, nr 81 poz. 484) oraz obowiązującymi przepisami zarządzeń Prezesa NFZ w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w poszczególnych rodzajach świadczeń, dokonywanie zmian umownych w zakresie personelu medycznego, harmonogramu czasu pracy, miejsca realizacji świadczeń oraz innych (np. wykaz podwykonawców, sprzęt) wymaga zgłoszenia tego faktu Dyrektorowi Oddziału Wojewódzkiego NFZ. Rozdział 3§ 6 ust. 2 powyższego rozporządzenia nakłada na świadczeniodawcę obowiązek informowania Dyrektora OW NFZ najpóźniej w dniu poprzedzającym powstanie zmian albo w przypadkach losowych - niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia. Świadczeniodawca jednocześnie z dodaniem do elektronicznego systemu SZOI zgłoszenia zmian w przedmiotowym zakresie , winien złożyć Dyrektorowi Oddziału Wojewódzkiego NFZ na piśmie stosowny wniosek wg ustalonego wzoru. Zgłoszeń pisemnych należy dokonywać wyłącznie na przyjętym do stosowania w WOW NFZ druku stanowiącym załącznik do niniejszego komunikatu, odrębnie dla każdego rodzaju świadczeń.
Powyższe wraz z podpisaniem przez Strony aneksu do umowy skutkować będzie wejściem w życie przedmiotowych zmian.
Barbara Murawska
Z-ca Dyrektora ds. Medycznych
Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego
Narodowego Funduszu Zdrowia
Zaloguj się do:
Ważne linki
Kontakt
WOW NFZ
61-823 Poznań
ul. Piekary 14/15
Adres do korespondencji:
60-309 Poznań
ul. Grunwaldzka 158
Epuap skrzynka:
/idx5f1v45b/SkrytkaESP
tel. centrali:
61 850 60 00
infolinia:
800 190 590
e-mail:
centrala[at]nfz-poznan.pl
[at] = @